10 mars 2009

Nagellack

Lyllasyster (4 âr) tjatade pâ mig att hon ville ha hârspännen och till slut sâ gav jag med mig. Min dotter har dom i hâret 5 minuter sedan sâ lägger hon dom nâgonstans och sâ har vi ytterligare en onödig utgift. Well, well. I helgen sâ tjatade hon om att hon ville ha nagellack pâ tânaglarna och jag tänkte att det var väl ok eftersom ingen annan ser det. - Vad vill du ha för färg dâ? Rosa eller rött nagellack? Lillasyster svarade med avsky i rösten - Näeee, jag vill ha svart nagellack!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lillasyster är härlig hon.
Kram
Cwa

annai sa...

Hmmm, 4 år kanske är liiiite för ungt för "gothic", eller??

En häxa på Vift sa...

Bestämd liten dam det där. :)

Anonym sa...

Jag har ju sagt att hon inte blir så rolig att tas med när hon blit äldre. Det har tydligen REDAN börjat!!! Det är många år kvar innan hon blir myndig!!! (fniss)
Moster Mia