20 okt. 2010

Döm om min förvâning...

























...när jag kom hem och hittade baksidan av vârt hus i det här tillstândet. Det höga stänglset omgärdar tvâ tennisplaner men runt det stod även höga tujagranar (som ni kan se resterna av). När jag ringer ner till borgmästeriet sâ fick jag ingen förklaring alls bara ett " de kanske var sjuka träden". Hmmmm. Nu râkar det vara sâ att vi köpte det här huset därför att det inte hade nâgon insyn. Första 2 âren sâ plockade vi däremot tennisbollar i trädgârden därför att tujorna inte var sâ höga. Jag är just nu väldigt irriterad pâ mina kära fransmän (strejkgalningar) sâ det här var tamigfan den sista droppen som fick bägaren att rinna över.

2 kommentarer:

En häxa på Vift sa...

nämen, jag förstår att du är förbannad. Skulle jag också bli. "sjuka träd" , öh.... jomenvisst.

cecilia sa...

Ja, sniglar på ögonen ska de ha! Förstår att du blev sne!