14 nov. 2010

Jag ber om ursäkt

Jag har väl egentligen aldrig varit "pratglad" pâ min blogg men ni undrar väl om jag börjar göra om den här bloggen till en matblogg. Nej. Det är bara det att alla bloggidéinlägg(nytt svenskt ord?)inte kommer sâ lângt. Det blir mest att jag surfar runt pâ andras bloggar och resten av tiden spenderas pâ Facebook. Jag älskar Facebook dâ jag kan följa alla jag känner i realtid. Det är just det vardagliga och lite triviala som jag tycker är sâ himla spännande. Idéer som studsar mellan oss. Uppladdade foton och filmer som delas. Mindre kul är väl att nâgon har lyckats komma ât mitt lösenord, nâgon i Los Angeles, sâ att jag var tvungen att byta ut det.

2 kommentarer:

En häxa på Vift sa...

åh fan, du blev en globetrotter utan att behöva resa alltså?
Skämt åsido, det är ju själva fasen att det ska vara så intressant för en del att hacka sig in på andras privata konton sådär. Dumt.

cecilia sa...

Jag tycker du ska blogga om precis vad du vill, det är roligt att läsa vad som helst:)
Gillar nya layouten
kram!